Obserwatorzy

Lovely Snow Dust - zimowy lakier piaskowy

Hej :)

Od kiedy na rynku pojawiły się lakiery "piaskowe" to od razu podbiły moje serce :D Podoba mi się w nich wszystko. Jedynym minusem jest późniejsza katorga ze zmywaniem, ale jak zaopatrzymy się w lakier bazowy typu peel-off, problem ten natychmiast znika :)
Nie mogłam przejść obojętnie obok zimowej serii od Lovely Snow Dust, w skład której wchodzą 3 lakiery piaskowe: srebrny, złoty i śnieżno-biały (mieniący się na wiele kolorów).
Z racji tego, że podobny srebrny mam już z Golden Rose, zaopatrzyłam się tylko w pozostałe dwa.
Dziś przedstawię Wam kolor złoty...


Lakier ma szeroki pędzelek, który bardzo ułatwia mi nakładanie go na paznokcie :)


Produkt ma świetne krycie,dla upartego jedna warstwa wystarczy, ale ja z przyzwyczajenia nakładam dwie :) akurat w tym okresie miałam nieestetyczny zadzior i musiałam go jakoś zakryć, wybaczcie :)




Lakier niezmiernie mi się podoba, należy do tych brokatowych(błyszczących)i jak mówiłam, gdy użyjemy odpowiedniej bazy to ze zmywaniem nie ma problemu :D

W następnej notce, pokażę Wam ten śnieżno-biały :) 
A Wy co myślicie o tej serii??
buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Piękny jest, jak tylko gdzieś go znajdę to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :) ! chyba sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio po wielu próbach w końcu udało mi się go upolować:) Jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam go tylko jako akcentu na jednym paznokciu, jest świetny, ale chyba bym nie wytrzymała zmywania go z 10 palców :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękność! Szkoda, że się na niego nie załapałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię piaski a ta seria jest bardzo interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten złoty z Lovely, ja mam srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda a myślałam,że złoty to będzie wyglądał tak kiepko a tymczasem wygląda wspaniale, tak eksluzywnie wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  9. brakuje mi tego złotka, inne lakiery z tej kolekcji już mam, wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglada zachecajaco ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na WIELKA WYPRZEDAZ KSIĄŻEK i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej serii najbardziej podoba mi się biały,ale żadnego z nich nie mam-muszę pohamować mój lakierowy zakupoholizm chociaż do wiosny (taaa...w weekend kupiłam kolejne 2 lakiery:P)

    OdpowiedzUsuń