Obserwatorzy

Manicure - limonkowe jabłka ;)

Witajcie :)

Dawno mnie tu nie było a to za sprawą minionego weekendu gdzie byłam na weselu na którym pełniłam rolę świadka (Ci co mnie obserwują na instagramie to wiedzą :P)
Przed weselem jak i w trakcie miałam pełne ręce roboty, ale weselicho było bardzo udane i udało mi się pogodzić rolę świadka z dobrą zabawą :D
Miałam wrzucić weselne zdobienie, ale nie było to nic nadzwyczajnego bo miałam czerwoną sukienkę i paznokcie również pomalowałam na czerwono i dodałam kilka kryształków, ot cały manicure, więc uznałam, że nie było co pokazywać :)
Dziś przychodzę do Was z lakierem z Oriflame, który gościł u mnie w poprzednim poście, ale tym razem jest on pokazany w całej okazałości :)
Nie wiem czemu, ale zauroczył mnie ten kolor, ni to zielony, ni to żółty :P Moim zdaniem idealny na lato.
Jak Wam się podoba ten kolorek?
buziaki i do następnego!

3 komentarze: