Obserwatorzy

Denko - lipiec 2018

Witajcie :)

Pogoda za oknem szaleje, u mnie upały po 35 stopni i wszystkie kosmetyki jakie nałożę na siebie momentalnie mi spływają :P Dlatego też moje używanie kosmetyków sprowadza się tylko do kremu do twarzy z wysokim filtrem i kremu pod oczy (nie licząc żelu do mycia twarzy, szamponu i reszty kosmetyków która stoi pod prysznicem :P) W ciągu dnia lubię też dla ochłody, spryskać twarz różanym tonikiem z Evree.
Dzisiejsze denko będzie tak naprawdę z czerwca i lipca bo w takie upały zużywanie kosmetyków idzie mi zdecydowanie wolniej.
1. Nivea, antyperspirant - Używam i lubię. Działa długo i w moim przypadku skutecznie.
2. Linda, mydło w płynie - używałam go tylko do mycia rąk i w tej roli spisywał się bardzo dobrze.
3. Batiste, suchy szampon - Moja ulubiona wersja dodająca objętości. Ma w sobie troszkę lakieru więc przy moich cienkich włosach bardzo fajnie się to sprawdza. Od czasu do czasu lubię go nakładać na świeże włosy żeby ładnie odbić je od nasady.
4. Isana, szampon - Jest to wersja przeciwłupieżowa. Szampon ogólnie ok, dobrze się pieni, oczyszcza włosy ale czy zwalcza łupież? hmm raczej nie.
5. Nivea, płyn micelarny - Jest to wersja sensitive. Dobrze radził sobie ze zmywaniem makijażu, nie podrażniał oczu, ogólnie całkiem przyzwoity kosmetyk.
6. Ziaja, oczyszczający żel micelarny z peelingiem do twarzy - Jest to wersja z jagodami acai. Bardzo fajny żel. Drobinki dobrze oczyszczają skórę i robią peeling na tyle delikatny żeby nie powodować podrażnień i na tyle mocny żeby czuć wygładzenie skóry. Zapach również mi odpowiadał. 
7. Isana, pianka do golenia - Pięknie pachniała jagodami. Przy jej użyciu nie było mowy o podrażnieniach po goleniu. Nogi były gładkie i bez czerwonych krostek.
8. Eveline, żel głęboko oczyszczający 8w1 - typowy średniak. RECENZJA tutaj
9 i 10. Nature Queen, glinka różowa i olej z awokado - RECENZJA tutaj
11. Tami, płatki kosmetyczne - podobne do tych z Biedronki. Nie rozwarstwiają się i nie pylą. Dla mnie ok.

No i to tyle z moich zużyć. Sami przyznajcie, że jak na dwa miesiące, to nie jest tego dużo :)
buziaki i do następnego!

6 komentarzy:

  1. u mnie też jest tak gorąco, ledwo żyję, rozpływam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też bardzo ciepło. Ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polubiłam szamponów Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko szampony Batiste, ale tej wersji akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te upały chyba nas wszystkich zaraz wymęczą. Nie ma kompletnie czym oddychać :(

    OdpowiedzUsuń