Obserwatorzy

Manicure - lakier termiczny od BeautyBigBang

Witajcie :)

Dziś kolejna porcja dobroci od BeautyBigBang :)
Tym razem lakier termiczny, który jak sama nazwa wskazuje, zmienia swój kolor pod wpływem temperatury :)
Mój kolorek to 020 który pod wpływem ciepłej temperatury staje się jasnym fioletem a pod wpływem zimnej jest niebieski. Ciekawe jest to, że posiada w sobie malutkie, srebrne drobinki i ma matowe wykończenie.
Tak wygląda kiedy jest chłodno. Głęboki, matowy granat ze srebrnymi drobinkami.
Tutaj po zanurzeniu w zimnej wodzie i w ciepłej. 
A tutaj pół na pół :D
Starałam się wybrać taki kolor, żeby różnica w barwie była dobrze widoczna i chyba mi się udało :)
Pędzelek, podobnie jak przy poprzednim holograficznym lakierze, jest dość krótki i szeroki. Dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia. Pojemność lakieru to 9 ml.
Zważywszy na brokat, obawiałam się problemów przy zmywaniu. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Nie wiem czy to jakiś inny rodzaj brokatu, ale zmywał się bez problemów. Zazwyczaj przy zmywaniu lakierów z brokatem, sam lakier zmywa się dobrze, a brokat twardo trzyma się płytki paznokcia. Tutaj wszystko ładnie schodziło, uf :P
Jeśli macie ochotę na takie cudeńko to zapraszam tutaj:
Dodatkowo mam dla Was kod na -10%

Myślę, że brokat jak i matowe wykończenie dodaje uroku i dodatkowych efektów poza zmianą koloru pod wpływem temperatury :)
A Wy jak myślicie? :)
buziaki i do następnego :)

8 komentarzy: