Obserwatorzy

Manicure - Holoś od BeautyBigBang

Witajcie :)

W końcu dotarła do mnie druga paczka od sklepu BeautyBigBang.
Myślałam, że już nie przyjdzie, no ale w końcu jest i dziś chciałam Wam pokazać pierwszy produkt - lakier holograficzny :D Bardzo podoba mi się efekt jaki dają takie lakiery. Wszelakie wzorki i ozdobniki nie są potrzebne bo lakier sam w sobie robi efekt WOW :D
Produkt przyszedł do mnie w czarnym, eleganckim kartoniku, ze złotymi napisami.
Zdecydowałam się na kolor 006.
Lakier ma pojemność 8 ml. Pełne krycie uzyskuje po dwóch warstwach. Nie smuży i pięknie się błyszczy, nie trzeba nawet nakładać na niego top coat'u. Na moich paznokciach utrzymuje się 4-5 dni, czyli jak każdy inny lakier. Kiedy nałożę na niego Seche Vite, trwałość wydłuża się do tygodnia.
Pędzelek jest dość krótki i szeroki, czyli taki jaki lubię :) łatwo można dojechać nim do skórek.
Lakier nie robi problemów przy zmywaniu, nie barwi też płytki paznokcia. 
Znajdziecie go na stronie BeautyBigBang
Możecie również skorzystać z kodu zniżkowego -10%  ANTK10
A Wy lubicie lakiery holograficzne? :D
buziaki i do następnego!

8 komentarzy: