Obserwatorzy

Bingo Spa: Balsam do stóp ze skłonnościami do pocenia

Witajcie :)

Pocenie stóp najczęściej kojarzy nam się letnim okresem kiedy temperatury są wysokie. Podobne sytuacje zdarzają się jednak również w chłodniejsze dni kiedy to nosimy skarpetki ze sztucznych tkanin i przebywamy w butach po 10-12 h. 
Dziś pokażę Wam całkiem przyjemny balsam do stóp ze skłonnością do pocenia od Bingo Spa.
Kosmetyk znajduje się z smukłej butelce o pojemności 135 g. Posiada wygodną pompkę, która "wypluwa" z siebie odpowiednią ilość balsamu, która starcza na dokładne posmarowanie jednej stopy. Sprawia to, że produkt staje się niezwykle wydajny.
Konsystencja jest gęsta i sztywna, ale tym samym lekka i łatwa do rozprowadzenia i wsmarowania.
Producent zaleca poświecić szczególną uwagę na obszar między palcami bo tam najczęściej gromadzą się bakterie, które są odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach. Jak wiadomo sam pot jest bezwonny, dopiero w kontakcie z bakteriami powstaje przykry zapach, którego tak chcemy uniknąć.
Balsam zawiera w sobie:
Olejek miętowy - nadaje stopom uczucie świeżości i przyjemny mentolowy zapach (jak guma do żucia)
Tlenek cynku - ma za zadanie tonizować stopy i hamować pocenie.
Wosk pszczeli - nadaje stopom odpowiednie nawilżenie, nie potrzeba używać dodatkowych kosmetyków nawilżających.
Aseptina A,M,P - jest to środek odkażający czyli ma za zadanie hamować rozwój bakterii.

Balsam nadaje uczucie świeżości, szybko się wchłania, nie jest problematyczny. Można go stosować wieczorem i rano przed wyjściem. Nie jest tłusty. Bardzo dobrze nawilża stopy. Po nasmarowaniu przez dobrą chwilę czuć miły chłodek, który jest pomocny przy uczuciu "ciężkich stóp". Jeśli chodzi o hamowanie pocenia to poradzi sobie z tym problemem przez kilka godzin. Później pocenie powraca, ale bez przykrego zapachu, czyli działanie odświeżające i bakteriobójcze jest bardzo dobre :) Myślę że dla osób, które nie mają dużego problemu z poceniem stóp będzie to bardzo dobry produkt odświeżający i nawilżający :)
Ja jestem z niego zadowolona :)
Można go kupić TUTAJ
Cena 14,50 zł

7 komentarzy:

  1. Chętnie bym go wypróbowała. Niestety moje stopy lubią się pocić, nawetw dobrych butach i bawełnianych skarpetkach:(

    OdpowiedzUsuń
  2. moje stopy taką skłonność mają tylko latem i to zależy od obuwia jakie noszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałby mi się on do używania przed pracą. 12h w balerinach i przykry zapach daje o sobie często znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooj mi by sie przydal tak samo, plus za uczucie chlodku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się do pracy :) fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam tego problemu, ale zawsze dobrze wiedzieć, że sa takie kosmetyki co działają na tą dolegliwość ;0

    OdpowiedzUsuń