Obserwatorzy

Nowa torba + buty na wiosnę :)

Heja :)

Długo szukałam odpowiedniej torebki dla siebie i im dłużej to trwało tym bardziej byłam zniechęcona....Torebka, którą miałabym zakupić musiała spełniać kilka warunków. Po 1 musiała mieć długi pasek bo lubię ją sobie przewiesić przez ramię, po 2 musiała pomieścić format A4, po 3 musiała mieć z tyłu kieszonkę (zawsze chowam w niej klucze, jest mi tak wygodnie) i po 4 chciałam, żeby miała też jakąś kieszonkę z przodu :). Zwiedziłam całe miasto i nic ciekawego nie wpadło mi w ręce ..allegro było ostatnim miejscem do jakiego zaglądnęłam i okazało się moim wybawieniem, oto co udało mi się upolować :D


Torebka dodatkowo ma dwie komory co bardzo mi się spodobało :)




Jest pojemna i wygodnie się ją nosi :)
A teraz pora na wiosenne buty (choć za oknem ani śladu wiosny, postanowiłam ją jakoś przywołać :D)
Buty kupiłam w CCC. Skusiłam się aż na dwie pary :)


Buty mają bardzo ciekawą koturnę, przykuwającą uwagę i ładny ażurowy wzorek przy kostce :)



Drugie są troszkę w stylu sportowym i też mają koturnę :)




Mam nadzieję, że wiosna w końcu przyjdzie i bedę mogła się nimi cieszyc :D

24 komentarze:

  1. Wiosny nie będzie :D Wiosna jest odwołana w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agg weź tak nawet nie pisz :P czuje, że już dostaje ataku serca

      Usuń
  2. śliczne zakupy, torebka świetna, a buty mnie wprost oczarowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka kompletnie nie w moim stylu, ale obie pary bucików są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba :)
    Też lubie małe kieszonki w torebkach :)
    Jednak wolałabym żeby koturn w pierwszych butach był jednolity :))

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam buty na wiosnę, ale co z tego ;D /E

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam, że siostra swoją torebkę wstawiła na bloga:P ma identyczną i bardzo ją chwali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co też nie narzekam :) jest bardzo pojemna i wygodna :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne i buty i torebka mi się podobają i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty :D Moje też czekają na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też szukałam ostatnio torebki z kieszeniami z przodu i z tyłu ;P i dodatkowo żeby mieściła format A4.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta torebka. JA chyba też już muszę sobie poszukać jakiejś nowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Była mi potrzebna i kupiłam taką, która akurat była najlepsza ze wszystkich. Brakuje mi jednak takiej jednej ładnej eleganckiej ;D Ta jest bardziej vintage ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna torba i buty ;) Ja też mam nadzieję ,że wiosna szybko przyjdzie ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna torba!

    Wiosna - a co to właściwie jest? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. oby ta wiosna w końcu przyszła , ja jeszcze nie znalazłam idealnej torebki na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka. Ja też poszukuję butów na koturnie sportowych, ale za cholerę nie mogę idealnych znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio też byłam w CCC i kupiłam dwie pary tak o żeby wiosnę przywołać :P

    OdpowiedzUsuń