Obserwatorzy

Manicure - Zdobienie za pomocą własnych linii papilarnych

Witajcie :)

Instagram to skarbnica inspiracji :P Jakiś czas temu natknęłam się na zdobienie za pomocą stemplowania własnych linii papilarnych. Należy wziąć lakier którym chcemy stemplować i pomazać nim po wewnętrznej części dłoni przy kciuku. Następnie tak jak przy zwykłych płytkach, przeciągnąć lakier za pomocą plastikowej karty/skrobaka i odbić na stemperze a następnie przenieść na paznokieć. Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłam bo ciapa ze mnie i nie zrobiłam zdjęć poglądowych, tylko jak zwykle efekt końcowy. Nie byłam przekonana, że to w ogóle wyjdzie :P
Jak Wam się podoba efekt końcowy?
Powiem Wam, że mi się bardzo podoba i jestem miło zaskoczona, że to w ogóle wyszło :P

buziaki i do następnego!

10 komentarzy: