Obserwatorzy

Mikołajkowe spotkanie blogerek w Opolu (08.12.2018)

Witajcie :)

W minioną sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerskim organizowanym przez Magdę i Darię, w Opolu. Nie jest to moje pierwsze spotkanie w tym mieście i z tymi dziewczynami :D Ostatnie miało miejsce ponad dwa lata temu, więc bardzo się ucieszyłam, że znów będę miała okazję zobaczyć dziewczyny i pogadać z nimi na "babskie" tematy :D
Spotkanie zaczęło się o godzinie 13 w bardzo klimatycznej kawiarni Classic Coffee. Dziewczyny pomyślały o "przyjezdnych" bo kawiarnia znajduje się blisko dworca PKP więc nie było problemu z dojściem na miejsce :) Kafejka jest idealna na takie spotkania bo siedziałyśmy w nieco odrębnym pomieszczeniu gdzie ani my ani osoby w kawiarni nie przeszkadzaliśmy sobie nawzajem. Kawiarnia oferuje dużo pyszności, od słodkich koktajli, przez desery a skończywszy na sałatkach i apetycznych tostach.
Dziewczyny spisały się na medal nie tylko z dobrą organizacją i odpowiednim miejscem, ale też postarały się o cudowne upominki :)
Oceanic/AA podarowało nam zarówno kosmetyki do pielęgnacji jak i "kolorówkę".
Z Bielendy dostałyśmy dwa sera do rąk oraz dwie owocowe maski-galaretki. Sam ich wygląd gwarantuje apetyczne zapachy :D też macie takie wrażenie patrząc na nie?
Natura obdarowała nas całą masą pomadek, cieni, pigmentów, lakierów i nawet korektor się znalazł :P
Od Delia Cosmetics otrzymałyśmy korektor tuszujący odrosty i siwe włosy oraz pomadę do brwi.
Od EOS mamy sławne jajeczko do ust, ale w zupełnie nowej odsłonie. Przyznam się szczerze, że nie widziałam go jeszcze w sklepach (mogłam przeoczyć :P)
Eveline zaopatrzyło nas w kolorówkę i przyznam się, że są to dla mnie nowości, więc będzie co testować :D
Invisibobble, kto nie zna tych gumek-sprężynek? :D 
Ostatni HIT zostawiłam na koniec :D
Sephora podarowała nam same cudowności:
- paletkę Too Faced Just Peachy mattes
- puder Fenty Beauty by Rihanna
- świąteczny cukieras od Belif z 5 miniaturkami do pielęgnacji twarzy
- miniaturka tuszu do rzęs Make up For Ever Excessive
Spotkanie odbyło się w sumie w kameralnym gronie bo było nas 8 dziewczyn. Planowo miało być nas 9, ale jedna niestety się rozchorowała. Cieszę się bo mogłam praktycznie z każdą z uczestniczek na spokojnie porozmawiać i powymieniać się kosmetycznymi ploteczkami :D
Lista uczestniczek:
3. Agnieszka okiemdziewczyn.pl/
5. Agnieszka www.agarecenzuje.pl/
Wysyp Agnieszek :D :D
Dzięki dziewczyny za fantastyczną sobotę :D
buziaki i do następnego!

9 komentarzy:

  1. same pyszności a prezenty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) jest na nich to co kobiety kochają czyli kosmetyki i pogaduchy :D

      Usuń
  3. Cieszę się, że po 2 latach przerwy mogłyśmy się znowu zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że mogłyśmy się jeszcze raz zobaczyć i tym razem więcej pogadać :) mam nadzieję, że do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń