Obserwatorzy

Manicure - Jesienne liście

Witajcie :)

Ostatnio było mnie mało na blogu i na instagramie bo od piątku borykam się z kolką nerkową. Była karetka, był szpital i inne perypetie. Ten kto miał ten wie, że jest to niesamowity ból. No ale powoli wracam do żywych, a przynajmniej mam taką nadzieję :)

Był jesienny makijaż więc nie mogło się obejść bez jesiennego paznokciowego zdobienia :D
Akurat przyszły mi naklejki z Aliexpress, ale niestety mimo, że wyglądają pięknie to nie mogę ich polecić. Są to zwykłe naklejki a nie wodne, dlatego też mimo, że aplikacja jest nieco szybsza to naklejki są mniej podatne na krzywiznę naszego paznokcia i odstają. Na środkowym paznokciu zatopiłam je w podwójnej warstwie seche vite a na serdecznym jest tylko jedna warstwa i widać jak naklejki odstają na krawędziach. Zdecydowanie wolę jednak naklejki wodne, które ani razu mnie nie zawiodły :D
Czego użyłam...
Jak Wam się podoba? :D
buziaki i do następnego!

Mały spojler: Paznokcie zrobiłam przed atakiem kolki i naklejki wytrzymały cały jeden dzień :P
Przez to że odstawały zahaczały się możliwie o wszystko i szybko "uciekły" z moich paznokci.

8 komentarzy: