Obserwatorzy

Manicure - Droga mleczna (fluorescencyjne gwiazdki od BeautyBigBang) dużo zdjęć

Witacie :)

Pora przedstawić Wam produkt nr 2 jaki otrzymałam w paczce od Beauty Big Bang
Tym razem nie są to naklejki wodne z czaszkami a fluorescencyjne gwiazdki świecące w ciemności :D
Wybierając je już wiedziałam jaki manicure z nimi wykonam :P
Padło na drogę mleczną, ale zanim pokażę moje pazurki to krótko przestawię Wam owe gwiazdki.

Ozdoby zamknięte są w plastikowym słoiczku i jest ich tam miliony milionów :P
Są bardzo małe i cieniutkie, więc nic nam nie odstaje na paznokciu. Gwiazdki w świetle dziennym na jasnym lakierze są praktycznie niewidoczne, na ciemnym bardziej je widać, ale wciąż patrząc na nie z pewnej odległości ciężko je dostrzec. 
Pora pokazać paznokcie w świetle dziennym ;)
Cała magia dzieje się w mniejszej bądź większej ciemności (to zdanie chyba średnio ma sens, jakby ciemność mogła być słabsza czy mocniejsza eh eh, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :P) Bardzo się namęczyłam, żeby zrobić w miarę ostre zdjęcie w praktycznie zerowym oświetleniu, ale jakoś podołałam (nie licząc 50 zdjęć z których wybrałam tylko kilka, które jako tako się nadawały :P)
Fotki zrobiłam w słabym oświetleniu i w całkowitych ciemnościach.
Czego użyłam do wykonania manicure...
 Nie wiem jak Wam, ale mi efekt bardzo się podoba :D Jaram się tym jak małe dziecko :P
Jak wariatka chodzę po domu i gaszę światło :P
Jeśli macie ochotę na takie świecidełka to możecie je zakupić na stronie Beauty Big Bang
Jak nie podobają się wam gwiazdki to oprócz nich są serduszka i większe oraz mniejsze piegi.
Możecie skorzystać z kodu rabatowego na -10%  ANTK10
Jak Wam się podoba?
Co myślicie o takich gadżetach?



13 komentarzy: