Obserwatorzy

Denko - Sierpień 2017

Witajcie :)

Sierpień za nami i przyszła pora na puste opakowania jakie udało mi sie wykończyć w ostatnim miesiącu :)
1. Yves Rocher, żel pod prysznic, karmelizowana gruszka - Była to wersja limitowana na Święta więc pewnie nie mam jej już w sprzedaży. Fajny żel o kremowej konsystencji i pięknym słodko-gruszkowym zapachu. Przyjemnie mi się go używało.
2. Aquafresh, płyn do płukania jamy ustnej - Nie zawierał alkoholu i był przyjemny w smaku.
3. Dove, antyperspirant - Dobrze działał i niwelował przykry zapach. Robił to co miał robić.
4. Venus, pianka do golenia - Mój ulubieniec w tej dziedzinie. Ułatwia golenie, niweluje podrażnienia.
5. Sayen, płyn micelarny do demakijażu - Przyzwoity kosmetyk, dobrze zmywał bez konieczności pocierania oka. Nie szczypał w oczy i nie podrażniał.
6. Dove, żel pod prysznic - Swietny żel o kremowej konsystencji. Skóra po nim była gładka i nawilżona.
7. Dove, krem do rąk - RECENZJA tutaj
8. Ziaja, bloker - Idealnie sprawdził się u mnie w ciepłych miesiącach. Zahamował nadmierną potliwość i przykry zapach. Z pewnością powrócę do niego za rok.
9. FM, perfumy - Jest to numerek 23, odpowiednik Cacharel Amor Amor, mój ulubiony zapach. Długo sie utrzymuje i jest trwały.
10. Isana, krem do depilacji - Użyteczny kosmetyk kiedy włoski są nieco dłuższe i chcemy się ich szybko i bezboleśnie pozbyć :)
11. Eveline, serum powiększające usta - Nie zauważyłam powiększenia ust. Ot błyszczyk z substancją, która powoduje lepsze ukrwienie skóry.
12. Eveline, puder w kamieniu - Bardzo fajny puder, który mimo, że jest transparentny daje lekki kolor przez co skóra wygląda na zdrowszą.

Tak wyglądał mój sierpień, a u Was jak poszło? :)
Buziaki i do następnego!

14 komentarzy:

  1. u mnie też często gości dove, blokera ziaji używałam do stóp. bo pod pachami mam zbyt wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do stóp jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  2. mialam ten puder Eveline, milo go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojego denka znam tylko produkty dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natrafiłam na dziwny przypadek blokera. Okropnie śmierdzi :( A pamiętam, że kiedyś nie miał tak intensywnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... ja nie zauważyłam takiego zjawiska

      Usuń
  5. Bloker Ziai niestety wspominam dosyć kiepsko, ostatnio strasznie nie podrażnił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żele Dove oraz bloker Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą piankę z Venus ! :) a zaczęłam ja kupować z Twojego polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? O to się tym bardziej cieszę że ją polubiłaś :D

      Usuń