Obserwatorzy

Krótka relacja ze spotkania blogerek i vlogerek we Wrocławiu

Witajcie :)

W zeszłą środę (2.08) uczestniczyłam w spotkaniu blogersko-vlogerskim we Wrocławiu :)
Termin dość nietypowy jak na takie spotkania bo w środku tygodnia, ale jak widać można :D
Spotkałyśmy się o godzinie 17 w Szynkarni gdzie zaczęło się od warsztatów makijażu z Golden Rose. W pierwszej kolejności mogłyśmy posłuchać o nowościach marki oraz je "pomacać". Moją uwagę przykuły kremy CC w 4 wariantach (fioletowy - neutralizuje żółte tony, zielony - na zaczerwienienia, żółty - na fioletowe i niebieskie cienie, pomarańczowy - neutralizuje sine tony i przebarwienia) Później przyszedł czas na makijaż. Naszą modelką została Ola z kanału HeyItsAlexK. Pani wizażystka wybrała makijaż dla opadającej powieki co w szczególności mnie zainteresowało :) Krok po kroku przeprowadziła nas przez cały proces wykonywanego makijażu. W trakcie malowania mogłyśmy zadawać pytania odnoście makijażu i produktów.
Dzięki uprzejmości Agi (okiemdziewczyn.pl/) pokażę Wam kilka zdjęć :)
Po skończonym makijażu każda z nas miała indywidualnie dobierane paletki z cieniami do stylizacji brwi co mnie ucieszyło bo osobiście nigdy jakoś specjalnie nie zajmowałam się swoimi brwiami. Zawsze wychodziły mi przerysowane, ciemne i nienaturalne. Może teraz kiedy mam dobrany odpowiedni kolor coś się zmieni w tym temacie ;)
W końcu przyszła kolej na luźne pogaduchy i tort!! Tak, tak tort :D  Asia z bloga Yumi bloguje miała następnego dnia urodziny i postanowiła umilić nam czas pysznym truskawkowo-śmietanowym tortem :D
Tak dobrze rozmawiało mi się z dziewczynami, że nawet nie zauważyłam jak na zegarku pojawiła się 21 :P
Z chęcią spotkam się z dziewczynami na mniej formalnym spotkaniu ;)

Ok pora na upominki od sponsorów:
Marka Golden Rose podarowała nam kilka ciekawych kosmetyków zapakowanych w urocze pudełeczko. Znalazły się tam paletka cieni w bardzo ładnych kolorach, paletka do stylizacji brwi (która została dobrana indywidualnie do każdej z nas na miejscu), matowa pomadka w kredce w odcieniu 23, maskara do rzęs, kilka próbek oraz gadżety w formie czyścika do pędzli, mini kosmetyczki i długopisu w kształcie pomadki :)
Od marki Oceanic dostałyśmy Balsam wygładzająco-odprężający, Dermatologiczny żel do mycia ciała i skóry głowy oraz Hipoalergiczny płyn do higieny intymnej.
Od sklepu Helfy otrzymałam Błoto z Morza Martwego z marki Mohandi, Maseczkę algową odżywczo-ochronną z marki Secrets Des Fees oraz Kurację odżywczą do skóry głowy Tints of Nature.
Marka Freedom Makeup uraczyła nas kosmetykami kolorowymi (sporo produktów do ust :P)
Od marki Makeup Revolution otrzymałam paletę korektorów, wypiekany róż, eyeliner w kredce oraz pomadkę (mi trafiła się w kolorze czerwonym). Vipera uraczyła nas pomadką w płynie w tzw. systemie Hamster, który pozwala skompletować sobie kilka produktów w jednym miejscu.
Od Elfa Pharm wybrałam sobie maskę do włosów zwiększającą objętość z linii O'Herbal oraz przeciwzmarszczkowe serum wygładzające z Vis Plantis. 
Od e-naturalne.pl wybrałam Ujędrniająco-rozjaśniającą maskę algową peel-off z ekstraktami z marchwi i poziomki oraz olejem z opuncji figowej i beta-karotenem (jestem ciekawa zapachu :P) i Odżywkę stymulującą wzrost włosów (do zrobienia samemu ;))
Od marki Bionigree otrzymałyśmy  nawilżającą odżywkę do włosów. Marka Yope uraczyła nas mydłem w płynie o zapachu Werbeny. Marka Noble Health obdarowała nas uroczymi misio-żelkami na zdrowe włosy :D
Dziękuję dziewczyny za miło spędzony czas i czekam na więcej :D
Agnieszka agusiak747
Ola wroobela
Agnieszka okiemdziewczyn.pl/

4 komentarze:

  1. na pewno było super, przydałyby mi się warsztaty makijażowe. w tej dziedzinie mam braki

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę 😊 We Wrocławiu spotkanie, a ja nic nie widziałam 😊 Z przyjemność bym się wybrała 😊👍 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie. Daj proszę znać jeśli będzie kolejne w planach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń