Obserwatorzy

Manicure na szybko z Glitter Indigo + Instagram

Witajcie :)

Ostatnio nie miałam weny na jakieś wymyślne zdobienia dlatego postawiłam na moją ulubioną ciemną hybrydę z Semilac'a, która sama w sobie wygląda pięknie :)
087 Glitter Indigo...
A Wy macie swoje ulubione ciemne lakiery?

W końcu nadszedł ten dzień, że i ja założyłam konto na Instagramie :) Zabierałam się do tego jak przysłowiowy pies do jeża...no ale w końcu mam :P
Jestem w tym całkowicie zielona więc liczę na Waszą dużą wyrozumiałość i ewentualną pomoc bądź dobre rady :) przyjmę wszystko :D
Zapraszam :)
anitk4

14 komentarzy:

  1. śliczne mani <3
    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za ciemnymi raczej nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, moje ulubione są czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień niebieskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostałbym przy jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień, ma w sobie niesamowitą głębię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie,
    no i prawidłowa reakcja, brawo Ty za insta:) już zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolor <3 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sporo ciemnych lakierów, w nich czuję się najlepiej, ale ulubiony ciężko byłoby mi wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolor lakieru;) lece na Twoje insta ;)

    OdpowiedzUsuń