Obserwatorzy

Miss Sporty 3010 + jajka sadzone na paznokciach :P

Witajcie :)

W trakcie promocji - 40% w Rossmannie zakupiłam sobie kilka lakierów, które sukcesywnie Wam przedstawiam :) dziś przyszła kolej na lakier z miss sporty o nr 3010.


Bardzo podoba mi się w tych lakierach to, że mają szeroki pędzelek (który w sumie ma już coraz więcej lakierów) dzięki temu szybko mogę rozprowadzić lakier ma moich paznokciach :)


Lakier jest gęsty przez co potrzeba lekkiej wprawy, żeby go dobrze rozprowadzić bez smug. Na moich paznokciach utrzymuje się nawet do 5 dni :) schnie w standardowym czasie, po ok 20 min mogłam bez obawy zająć się czymś innym. Dwie warstwy ładnie pokrywają płytkę.





I żeby nie było nudno, zachciało mi się kropek, ale dobrałam tak kolory,że wyszły jajka sadzone, same zobaczcie :P



buziaki :*

22 komentarze:

  1. Cudny kolorek a z tymi kropeczkami wygląda uroczo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh świetnie wyszło :)) Kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiosennie Cudnie wygląda ten wzorek. Jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe :) Ładna pomarańczka

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za tą serią lakierów MS...

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek niesamowity, mam podobny choć trochę jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie te lakiery się nie sprawdzają ;C zaraz na drugi dzień koncówki się ścierają ;C ładne jajka xD

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam lakiery MS, te pastelowe kolorki zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem wielbicielką Miss Sporty, ale kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam miętowy z MS i jest okropny, robi smugi i ten pędzelek średni jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie jajka sadzone :) Ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze ale ma cudowny kolor! :D "Jajeczka" są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny koral, wszystkie uległyśmy rossmanowskiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hihi, faktycznie widzę jajka sadzone:P

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń