Obserwatorzy

Zakupy z Yves Rocher

Hej moje drogie :)

Jakiś tydzień temu dostałam maila z ciekawą promocją od Yves Rocher :) można było kupić dowolny kosmetyk z 50% i 40% zniżką (oprócz zielonego punktu oczywiście).


Ze zniżką kupiłam mój pierwszy krem BB, chciałam w końcu z czystej ciekawości zobaczyć czy faktycznie jest się czym zachwycać :)


Wzięłam sobie również żel do mycia twarzy z który bardzo się polubiłam i o którym możecie poczytać TUTAJ
Z tej samej serii skusiłam się na tonik do twarzy, zobaczymy jak się spisze, no ale będzie musiał troszke poczekać w kolejce :)

Jako gratisy dostałam próbkę perfum, lusterko i tusz do rzęs, którego miniaturkę można było dostać w jednym z glossy boxów.


Tusz ma bardzo dużą i gęstą szczoteczkę, miałam okazję wypróbować miniaturkę i byłam z niego zadowolona :) Cena tego tuszu to 49,90
Zakupy uważam za udane  :D

buziaki:*

18 komentarzy:

  1. promocja to jest to co działa na kobiety

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy- lubie takie poromocje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę przyjemnego stosowania. Sama marki nie lubię, ale to przecież o niczym nie świadczy. Każdy ma jakieś 'widzi_mi_się' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego kremiku z BB:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja 6 października polecę po zakupy z Yves Rocher, w końcu będzie szaleństwo zakupów i 40% zniżki z kuponem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, chętnie bym coś także kupiła z yr

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś specjalnie za Yves Rocher nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kupowałam nic w YR, ale mam ochotę na płukankę - ocet z malin :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Anik poczuj się otagowana w maseczkowym miesiącu. Poznaj moją nową inicjatywę w ostatnim poście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, ja jeszcze zakupy w YR mam przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem czy ten bb krem jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie byłam przekonana do tej firmy jednak ostatnio gdy dostałam krem od Ziuzi sprawdził się tak dobrze,że wcześniejsze odstąpiłam mamie :) fajne zamówienie a z tymi gratisami dobrze robią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też jestem ciekawa jak będzie sprawował się Tobie ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem kupiłam,poużywałam i...na razie stoi i czeka na zlitowanie (ale przypadł mi do gustu),żel i mleczko mam,stoją i czekają na swoją kolej,może w tym roku je ruszę:) a tusz też mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń