Obserwatorzy

Rozdanie - brushegg!!![ZAMKNIĘTE]

Witajcie :)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam na blogu gadżet do mycia pędzli KLIK KLIK
Tam obiecałam Wam małe rozdanie, ale musiałam poczekać na paczkę, która z reszta szła baaardzo długo. Kiedy w końcu jajeczka przyszły to nałożyły się z moim urodzinowym rozdaniem, a nie chciałam robić kolejnego w tym samym czasie.
Dlatego też dziś zapraszam Was na mini rozdanie dwóch jajeczek do mycia pędzli :)
Wpisują się trochę w Wielkanocny klimat :P
Zasady są takie same jak w poprzednim rozdaniu, czyli wystarczy obserwować mój blog :)
Miło by było jakbyście zajrzały na mojego raczkującego Instagrama (@anitk4) (nie jest to wymóg konieczny)
Mam do rozdania dwa jajeczka :)
1. Jedyne co trzeba zrobić to być moim obserwatorem i zgłosić w komentarzu chęć udziału w rozdaniu. Napisać pod jakim nickiem mnie obserwujesz i maila, żebym mogła się z Tobą skontaktować w razie wygranej :)
2. Osoby które wygrają zostaną wybrane na drodze losowania.
3. Rozdanie trwa od dzisiaj 19.03 do 02.04 (2 tygodnie)
4. Wyniki pojawią się do 3 dni po zakończeniu rozdania.
5. Na maila od zwycięzców czekam 3 dni.
6. Paczki wysyłam tylko na terenie Polski

Powodzenia :)

11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do konkursu! ♥
    Obserwuję jako Lifebynatt
    Email : lifebynattt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    email: zareklamowane-przereklamowane@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Kamila B.
    kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    obserwuje: wiolkaa93
    mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Martyna B
    Email: inspiracje.dnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ZGłaszam się :)
    Obserwuję jako: Zakręcona
    Email: rudamiss1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    Obserwuje jako: Nadia
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Obserwuję jako: sylwia s
    E-mail : kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    obserwuję jako dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: MD BŻ
    mail: groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń