Obserwatorzy

Balsam do stóp Bingo Spa ze skłonnością do obrzęków i opuchlizny

Witajcie :)

Po raz kolejny miałam możliwość przetestować kosmetyki z Bingo Spa. Tym razem postanowiłam wybrać produkty pod kątem mojej babci, która ma problemy z krążeniem co przekłada się na obrzęknięte nogi.
Dziś przedstawię Wam balsam do stóp, który ma pomóc złagodzić opuchliznę na nogach.
Kosmetyk zamknięty jest w smukłej butelce z wygodnym aplikatorem. Poprzednia wersja mieściła się w plastikowym słoiczku z nakrętką. Jak dla mnie mniej praktyczne opakowanie.
Balsam zawiera w sobie:
- octowinian glinu - działa ściągająco na skórę, wykazuje działanie przeciwbólowe w pobliżu powstałego w wyniku urazu stanu zapalnego oraz ogranicza obrzęk tkanek.
- siarczan magnezu
- olejek miętowy - daje uczucie chłodzenia i odprężenia, przyspiesza usuwanie obrzęków
- wosk pszczeli
- wazelina
Konsystencja jest zwarta i gęsta, ale zarazem lekka przez co bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Moja babcia używa tego balsamu nie tylko do stóp, ale i do nóg w okolicach kostki i ciut wyżej gdzie najczęściej puchną jej nogi. Kosmetyku używa raz dziennie, czasem dwa razy jak sobie przypomni :) Nakłada dwie pompki, które w zupełności starczą na pokrycie jednej nogi, a że pompka nie "wypluwa" dużej ilości, kosmetyk staje się bardzo wydajny.
Balsam bardzo ładnie pachnie jak miętowa guma do żucia :) Przyjemnie chłodzi i szybko się wchłania, nie ma uczucia lepkości na skórze.
Jeśli chodzi o najważniejsze działanie to tu spisuje się bardzo dobrze. Babcia zauważyła różnicę już po kilku użyciach. Uczucie chłodu odpręża i "zdejmuje" ciężar z nóg po kilkunastu minutach od nałożenia. Stosując regularnie ten balsam babcia zauważyła (i nie tylko babcia) że nogi są w lepszej kondycji. Nie ma mocnego napięcia skóry a obrzęk znacznie się zmniejszył.
Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku bo faktycznie przyniósł babci ulgę a na tym najbardziej mi zależało.
Polecam dla tych którzy borykają się z obrzękniętymi i opuchniętymi nogami.
Można go zakupić na stronie BingoSpa klik klik

buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Zdaje się być idealny dla mojej Mamy. Może jej kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że łagodzi ciężkość nóg, ja mam z tym problem zawsze przed okresem. jestem napuchnięta jak balon i łydki mam dwa razy większe

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że poprawia kondycję stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba latem go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki pachnące miętą. Z pewnością wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka takich produktów różnych marek, ale średnio się spisywały. Uczucie ulgi trwało tylko przez chwilę. Ale skoro ten jest taki dobry, to trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń